Elképesztő mélységbe fúrna le a talajba a keleti ország, amit eddig még nem tett meg – el szeretne érni egy 145 millió éves kőzetréteget.
Teljes holdbázis építésére készül a keleti ország – első lépésben azonban embert küldene a Holdra Kína, várhatóan 2030-ig.
Megfelelő helyszínt keres a Great Wall, Kína egyik legnagyobb autómárkája, hogy Európába gyárat telepítsen.
Egyelőre kérdéses, Kína vagy az Egyesült Államok és Európa hozza el a Vörös Bolygó egy darabját elsőként a Földre.
A 2023-as esztendő első negyedévében már nem Japán a vezető autóexportőr a világon – Kína átvette a helyét.
Előrejelzések szerint a kollaboratív robotok piaca 2026-ig tovább erősödik majd, a kínaiak pedig előkelő helyet foglalnak el a területen.
Robot bűvöli el a vendégeket zongorajátékával egy kelet-kínai étteremben – a gépet egy, mesterséges intelligencia-fejlesztésben élen járó laboratórium alkotta meg.
A vártnál jobb gazdasági növekedést produkált 2023 első negyedévében Kína – az európai robot-eladásoknak is köszönhetően.
Képes volt értelmezni és megjósolni az állat döntéseit a számítógép, miután kínai tudósok összekapcsolták azt egy majom agyával.
Felgyorsítaná az 5G kiépítését, s ezzel a 6G kutatását és fejlesztését is a keleti ország. Az 5G technológiát a 97 fő gazdasági kategória közül 52-ben már használják Kínában.
Kína mesterséges intelligencia segítségével tervezne hadihajókat. Kiderült, hogy egy nap alatt képes arra a munkára, ami a mérnököknek csaknem 1 évébe került.
Nem mindennapi látvány: a Taihang Xinyu művészeti múzeum szervesen emelkedik ki a vidéki kínai domborzatból.
Megkezdi európai működését a kínai Zeekr, a Geely meglehetősen új prémium márkája. A kínai autógyártó Amszterdamban nyitott központot.
Jelentős mérföldkövet könyvelhet el a keleti ország a 6G területén a 100 Gbps vezeték nélküli adatátvitellel.
Nagyon úgy tűnik, hogy 2023 közepére elveszíti a világ legnépesebb országa címet Kína. India veheti át a helyét.